tiistai 15. tammikuuta 2019

JonSukat

Sukkalaatikko 2019 sai ekan parinsa, kun viime viikolla innostuin aloittaan JonSukkia.

 

Alkuperäisten sukkien ohje on ilmaiseksi ladattavissa Facebookista.
Linkki ryhmään löytyy Ravelrystä tuosta yläpuolelta.


Nämä valmistui yllättävän nopsaan, vaikka töissä pitää käydä ja harrastaa.
Toki voi sanoa, että yötöiksi meni - vielä yksi rivi, vielä yksi kuvio...

Lankana on Novitan 7-veljestä ja 3,5mm puikot.
Kirjoneuleessa käytän puoli kokoa isompia puikkoja, muuten kiristää liikaa.

Näistä tuli just passelit mun jalkaan 
Mutta en vielä tiedä, kenen jalkoihin nämä sitten vuoden lopulla sujahtaa.

 

Ja kuten huomata saattaa, päättely ei kuulu lemppareihini.
Varsinkin kun noita langanpäitä on useampi, kuin kaks..
Mutta onhan tässä vuosi aikaa ;)


Osallistutko sinä Sukkalaatikko - haasteeseen?

3 kommenttia:

  1. Ihanan pirteät! Ajattelin osallistua haasteeseen ☺️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihastuin juurikin tuohon väriyhdistelmään, keltainen piristää kummasti :)

      Poista
  2. Mahtavan näköiset sukat, miks ihmeessä mulla tulee peppi pitkätossu mieleen.
    Teetkö muuten anelmaisia myyntiin, kun mun on niin kauan tehnyt mieli niitä, muttei oo löytyny tekijää.
    Taidan olla eka kertaa sun blogissa, liityin lukijaksi ja liitin sun blogin mun lukuluetteloon, niin mun on helpompi seurata sun blogia.
    Oikein kivaa vappua.

    VastaaPoista

Pienikin kommentti piristää ♡